Jelenleg uralja a netet, a bulvár által csak Brangelina házaspár válása. Ilyenkor szokásos vesébe néznek és mindenből hírt csinálnak a médiaipar munkásai. Jön a szenzáció, a mocskos kis titkok, emelkedik a lapeladás, csökken a remittenda, növekednek a kattintások, égnek a hirdető felületek.
Mit csináljon egy tehetséges és találékony marketinges, ha már egyszer egy légitársasághoz szegődött világot megváltani és a kreatív hajlamait kiélni? Repüljön rá az aktualitásra, érezze meg a szolgáltatás és az aktuális top hír közötti kapcsolatot, majd fordítsa ezt munkáltatója javára, mondjuk így:
A képen a Los Angelesbe szóló repülőjegyet hirdeti a Norwegian Air Shuttle.
Brad Pitt szingli – csak ennyit kommunikál a potenciális utasainak a norvég légitársaság, amely nemzetközi lapokban, például a Financial Timesban megvásárolta az 1/1-et.
A reklám norvég verziójáról az új-zélandi Stuff című lap mutatott be fotót, de a Google-ben is szép számmal találhatóak az alapötlet mutációi.
Ha tetszett a bejegyzés, akkor megköszönöm a megosztásodat!
Ha pedig nem akarsz lemaradni a hasonló posztokról, akkor csatlakozz Facebookon!
Fodor Tamás 6+ éve foglalkozik közösségi médiával, a „digitális Darwinizmus Y generációs és a gyakorlati szociálpszichológia híve”. |