Miközben a digitális kor hajnalát éljük és lázasan folynak a fejlesztések a legmodernebb reklámozási, kommunikációs formák létrehozására, addig sokszor elég lenne csak felnézi az égre. Ott süt ránk a nagy ötletek izzó és ingyenes teste.
Nyilvánvalóan az internet óta van igazán értelme az ilyen aktivitásoknak, hiszen önmagában csak páran látják, de az okostelefonok és a közösségi oldalak révén pár nap alatt bejárhatják az egész világot. Így születik a virális terjedés, növekszik a márkaismertség és ágyazódik bele még jobban a fogyasztó tudatába, amely a hosszú távú vásárlói döntést is befolyásolja
(Van köztük egy-két kakukktojás, de azok is kapcsolódnak a fénnyel való játékhoz, így kár lenne kihagyni.)
Korábbi posztom: Angliában meghamisították a napot!
Ezt videóban is megmutatom:
Ha tetszett, akkor csatlakozz hozzám, kattints a képre: