Azokat a márkákat kedvelem a legjobban, akik beépítették a stratégiájukba a real-time marketinget, illetve előre készülnek a népszerűbb eseményekre. Sokkal nagyobb publicitást generálnak, hiszen egy-egy közérdeklődésnek örvendő esemény által nem csak előtérbe kerülnek, hanem össze is fonódnak az eseménnyel, tehát emlékezetesebb márkává válhatnak.
A tegnapi napfogyatkozás pont egy olyan esemény volt, amelyre a tömeg kíváncsi. A márkák többsége egy poszt és egy hashtag formájában fogta meg az témát, de az Oreo sokkal jobban készült rá.
Mielőtt megmutatnám, hogy miért az Oreo nyerte nálam a napfogyatkozás kampányok versenyét, meg kell, hogy jegyezzek valamit. Értetlenül állok azelőtt, hogy az itthoni közösségi médiások miért nem kapnak rá az ilyen lehetőségekre?! Én mindig figyelek erre az általam kezelt márkák oldalainál, ami meg is hálálja magát.
Térjünk át a nyertes kampányra. A helyszín Anglia, a londoni Picadilly Circus teteje. A zsenialitása az időzítésben rejlik és természetesen a termék olyan oldalú bemutatásában, amely által azonosul az aktuális eseménnyel: