Indiában járunk, de nem Slumdog Millionaire forgatásán, hanem egy olyan aktivitás helyszínén, amelyet még nem láthattunk. A másik érdekesség, hogy Indiából nem sok kampány szerepelt eddig a blogomon. Eddig.
Az első kampány egy eléggé komoly problémán próbált segíteni, amelyet a aktivitás neve is érzékeltet: The Girl Store… Most viszont mosolygós indiaiakat fogsz látni, mivel az Allen Solly nevezetű márka az új kollekcióját szerette volna csiripelni a közönségnek. Igen, csiripelni, mivel az indiai Ogily közreműködésével megcsinálták az első Twitter működtette, „inges-lökdösős óriásplakátot”! Annak ellenére, hogy hazánkban (még?!) nem olyan népszerű a Twitter, a világ más tájain igen csak kedvelik a márkák.
A legújabb kollekció darabjai szépen fel voltak téve az óriásplakátra, az embereknek pedig tweetelni kellett. Hogy ezután mi jött? Azt nézd meg, de az biztos, hogy az öröm formája még Indiában is a Gangnam Style pacizása jelenleg…