Indiában, (főleg egyes részein) napjainkban is embertelen körülmények uralkodnak. Az iskoláztatás alacsony,az élelmiszer is megoszlik, ugyanakkor a demográfiai mutatók az eget verik. Nem régiben azt találta ki az indiai kormány, hogy azok, akik sterilizáltatják magukat, azok a családok kapnak egy kocsit cserébe.
A képre kattintva eljutsz a kampányhoz,ahol segíteni is tudsz!
Érdemes még azt a tényt is megemlíteni,hogy a nőket "fölöslegesnek" tartják, igazán a fiú gyermeknek van értéke az életben. Illegális műtéteket is csináltatnak a családok lány gyermekeiken, melynek során átműtik Őket fiúvá!. Ezáltal a "család" már büszke lehet utódjára....Itt tartanak!Itt valóban segíteni kell!.
Mindezek után összességében nem csodálkozunk, hogy rengeteg kislány nem jut el iskolába, ezzel elbukva egy szebb jövő reményét.
Természetesen, több alapítvány is küzd a kislányok jólétéért. Ilyen alapítvány például a Mahindra is,mely azt tűzte ki célul,hogy segíteni fogja a gyermekeket,hogy tanulmányokat folytathassanak, számukra olyan luxuscikkekkel, mint például a tankönyv, ceruza,stb...Nem is választhatott volna erre jobb partnert, mint a szakma jövőjét képző,híres Miami Ad School-t.
A célt tekintve ezt a kampányt "pro bono publico" csinálták meg. Az elismerés abszolút jár Nekik, mint ahogy az idei Cannes-i Reklámfesztiválon (Cannes Lions 2011) meg is nyerte az első helyet az innovatív pro bono kampány kategóriában. Megérdemelt nyereség!