A nők és a vásárlás. Amennyiben a teljesség igényével boncolgatnám ezt a fura kapcsolatot, akkor valószínűleg a végére érve még a virtuális tintám is kifogyna, illetve elkezdenék rondán írni, klaviatúrával.Volt pár alkalom, amikor barátnőt kísértem vásárolni. Különleges procedúra, amely során a nők bonyolult algoritmusok felhasználásával szelektálnak és döntenek vagy nem.
Több szerepet is kaphat ilyenkor az ember, egyszerre és külön-külön is. Ezeket a szerepeket elfogadhatod vagy beülhetsz addig valahova kávézni vagy sörözni…
Amennyiben elfogadod, akkor két dolog válhat belőled:
A humán fogas:
Az„emberi fogas” mobil, mivel megy a szelektáló nő után, és amire a partnere nemes egyszerűséggel rápakolja az üzlet készletének a 80%-át, hogy „majd ezeket felpróbálom, és majd szűkítem a kört". Ekkor látszik először a férfi szemének tükrében egy hajszálrepedés, amely jelzi lelkének részleges megtörését, amely annak köszönhető, hogy nem mostanában fognak végezni.
Elérkeznek a próbafülkéhez, ahova beborítod a göngyöleget és vársz. Várnod kell, mást nem tehetsz, mivel egy női ruhaüzletben kevés dolog köthet le, nincs időd elugrani egy sörre sem, és végül, mert a fülkéből állandó jelleggel áramlik ki a beszéd.
A heteró stylist:
Borzalmasan nehéz fázis jön, mivel egy minimal divatbemutató következik, ami által a humán fogasból avanzsálsz „sztájlisztnak”! Ilyenkor az a több kilónyi textil, amit logisztikáztál az üzleten belül, felkerül a hölgy testére. Ekkor jönnek a kérdések, amikre nagyon figyelni kell és még jobban válaszolni!
Jól áll? Nem kövérít? Nem széles benne a derekam? Nincs benne nagy seggem? Eléggé kiemeli a cicimet?
Áttérünk az önkritika, illetőleg az önbizalom pumpálásának fázisába, amely során a negatív önbírálatokat reflexből cáfoljuk, a pozitív dolgoknál pedig bólogatunk, mint rocker a koncerten pár sör után!
Ebben a fázisban többek közt a fentiekben felsorolt kérdésekből lesznek kijelentések, amelyeket cáfolunk! Majd jön egy-két pozitív megállapítás részéről, amelyeket felhasználva a későbbiek során még bókolhatunk is.
A szituáció kényes, mindig figyelni kell a válaszra és akkor még túl is élhetjük a női ruhaüzletek élet-halál túráját.
Bár a most bemutatott aktivitás a brazíliai C&A részéről csak részben ad segítséget, mégis hasznos lehet az olyan helyzetekben, amikor a nő nem tud választani két ruhadarab között és megkéri az alkalmi „stylist-fogast”, hogy döntsön helyette!
Minden egyes ruhát felvarázsoltak a Facebookra, ahol bátran lehet lájkolni. A ruhákra adott lájkok száma folyamatosan látszik a ruha fogasán, egy digitális kijelzőn. Így könnyebb eldönteni a vásárló hölgy számára, hogy melyik tetszik a többségnek, tehát melyikben van több esélye begyűjteni az elismerő pillantásokat.
Szerintem sok brazil férfi köszöni ezt még meg a brazíliai C&A-nak!