Minden karácsonyi reklám arról szól általában, hogy szeressük egymást gyerekek, adjunk, osztozzunk, öleljünk és úgy alapjából véve szolgáljuk fel szeretteinknek a dobogó szívünket rénszarvasos pulóverbe csomagolva. Ilyenkor a papír zsebkendő gyártók tapsolnak, hiszen a nagy közönség kiszáradásig sírja magát. Minden nagyon pozitív és baromira piros.
Alapjaiban nem vagyok olyan férfi, aki maga mellé sír a felkelő nap láttán, de azért bennem is vannak érzelmek. Amiket ez a szpot nagyon is előhozott. Az Edeka idén nálam mindent vitt, még az legmeghatóbbnak ítélt szpotot is verte. Fogták ezt az egész szeretet ünnepe storyt és kifordították a sarkából. Egészen egyszerűen egy másik szemszögből fogtak neki az érzelmekért felelős központod stimulálásának.
Bevallom férfiasan, hogy ez több szempontból is meghatott....
Várlak a Facebookon, ha a valódi kreativitást éltetted -> kattints a képre: