Az Amundsen márkájú ukrán vodka híres a tisztáságáról. Ezen kampányukba visszanyúltak a régmúltba és nem éppen a legkedveltebb karaktereket halászták ki.
A printek kifejezőek, ez tény. Ha már Hitler helyett is nyuszit látsz, illetve Sztálinban véled felfedezni az öreg télapót, akkor két dologról beszélünk. Első variációként rossz „postai bélyeget” nyaltál meg és Hunter S. Thompson vált belőled. A második variációban összetalálkoztál a hatszor desztillált tiszta vodkával, minek a neve: Amundsen.
Ez a kampány akár még nemzetközi szinten is megosztó lehet, hiszen a kiválasztott karakterek nem éppen egy pozitív image tulajdonosai napjainkban sem, ami nem csoda...
Gondolom, az Amundsen emberei úgy gondolták, hogy így indítanak egy minimal buzz-t, hiszen a negatív reklám is reklám.
Amennyiben tetszett a poszt, arra kérlek, hogy lájkold a blogot is!