A Serviceplan Group nevű ügynökség hamburgi munkatársai komolyan veszik a munkájukat, és szenvedéllyel végzik a dolgukat. Szó szerint beleadják testüket és lelküket.Egészen konkrétan nem is a testüket adják bele a hivatásukba, hanem a testnedveiket.
Három posztert alkottak meg, amiket az az apró momentum tesz személyessé, hogy vérből, könnyből és izzadtságból készültek! A plakátok alján látható QR kódot beolvasva egy micro site-ra érkezik az ember, ahol az adott plakát készítésének folyamatát csodálhatja meg és egyben ösztönzi is, hogy megbízza az ügynökséget.
Az első plakát elkészülésének érdekében a kolléga szépen felcikkezett 3 kg nyers hagymát, majd elegáns mozdulatokkal „megmosta benne az arcát”. Ezt a könnyfakasztó akciót papírzsepik formájában őrizte meg, így született az első plakát.
A második plakát esetében a designer áldozta nedvét egy mobil szaunában. Konkrétan összegyűjtötte az izzadságát és egy spray formájában felfújta az „Apply now” szöveget egy fekete hátterű plakátra. Izzadságos munka volt.
A harmadik plakát esetén a copywriter adta vérét a munkahelyéért. Korrektül lecsapolták a hölgy vérét, amit azután apró plex csövekbe töltöttek, így kiírva az üzenet.
Lehet, hogy megosztó lett ez az aktivitás, de az biztos, hogy off-beat jellegű és ezáltal figyelemfelkeltő is! Szerintem működik!