Az Orange már eddig is készített "érdekes" videókat, de ez most tényleg gyenge.
Tény, hogy sokszor lehet hallani, hogy erotikával mindent el lehet adni, de azért a narancslevet? Kíváncsi lennék, hogy határozták meg az insight-ot, illetőleg arra, hogy hogy nézett ki a brief, ami alapján ezt sikerült összerakni?!Lehet,hogy az alapvető koncepció az volt,hogy ennyi jó nőtől majd kiszáradnak a férfiak,mivel a bámulni fogják ezt a reklámot. Nyilván,ha krónikus kiszáradás lép fel a férfinál,akkor ezt a narancslevet fogja választani és nem egy hideg sört...
Ez tökéletesen elmenne egy sörreklámnak, aminek a célcsoportja kizárólag férfiak. Nem hiszem például, hogy ezt a "reklámot" látván a háziasszonyok többsége, akik a bevásárlást többnyire végzik, rögtön rohannának a boltba...
Nem értem ezt a reklámot, ha valaki megleli az értelmet benne, kérem, írja le nekem.