Bizonyára most sokan csillogó szemmel kattintanak, hogy valamilyen munkahelyi terroros történetet fogják magukat beleásni, amivel tudnak azonosulni, aztán pedig erkölcsi fölényben elítéljék, vagy éppen hevesen bólogatnának az elmaradt szabadnapok vagy a fizetés emelésének ismeretlen fogalma miatt.
Csalódás kell, hogy okozzak. Az alábbiakban igazi marketinget fogsz látni, amely egy sima terméktesztelést vírusvideóvá varázsolt. Sokszor ér minket, marketingeseket az a vád, hogy a reklámok rosszak, hazudnak, stb. Mi van akkor, ha valaki annyira hisz a termékében, hogy saját magán teszteli? Ha most egy öregedés elleni krémről lenne szó, akkor nem lenne sok értelme ennek a posztnak. Nem is arról lesz.
A Texas Armoring Corporation egy amerikai cég, amely többek közt páncélozással is foglalkozik. Ha az ő termékük nem működik, akkor bizonyos nincs panaszkodó ügyfél…
Trent Kimball vezérigazgató merő salesből beült egy általuk egy általuk golyóállóvá varázsolt Mercedesbe és megkérte motivált alkalmazottját, hogy kapja már elő az öltönye alól a kedvenc AK-47 típusú stukiját és ugyan, lőjje már szét a szélvédőt. Ezt emberünk meg is tette, rögtön 12 alkalommal!
A videó hitelessége elég gyanús, de ami nem gyanús, hogy sikeres.
Ha tetszett, akkor csatlakozz hozzám, katt: