Láttad a Por és a Félelem és reszketés Las Vegasban című filmet? Vettél már be nem postai bélyeget a szádba és tartottál unikornist a szomszéd pincéjében, miközben egy felhőt formáztál a szemöldököddel, grill csirkét majszolva az erkély nélküli lakásod erkélyén?
Ilyen lead is kevés volt eddig a blogon, de ezentúl több lesz
A nagyobb márkák egyre inkább váltanak a termékelőny agresszív, racionális, tudományos bemutatásának irányvonaláról az érzésekkel való azonosulásra, az empatikus brand profiljára, illetve az életérzés különböző fajtáinak árusítására. Lásd friss példaként a nők címkézését vagy éppen a 2014-es talán legmeghatóbb reklámját amelyekben nem tolják az arcodba és a kosaradba a terméket, inkább az érzelmekkel való azonosulásra, a márkaépítésre és a szimpátiára hajtanak, ami által „lovebrand” lehet a márka és amely a hosszú távú fogyasztói döntésben bizony szerepet fog játszani…
Egyébként visszatérve a lead-re: azt hiszed, hogy ez volt szürreális? A Burn új szpotjához képest ez csak a „nagyi kötöget és vesszük egy 1887-es Edison-féle mozgóképes, fekete-fehér kamerával” szint volt. Az Axe után a Burn is ihletett kapott és sikeresen összerakott egy amolyan meszkalinnal átitatott, intenzíven a hipster látványvilágot idéző spotot, amelynek gyakorlatilag nincs értelmet, viszont a maga groteszk mivoltjában és az ügyes tipográfiával, gyakran látott „hipster alakzatokkal” és egyéb elemekkel tarkított 2 percet.
Vigyázat, vizuális agysokk, csarnokvizet bolygató támadás! Hipsterek: szemüveget fel:
A kifejezés, amelyet most a tág pupilláid mellett keresel és amit segítek lehozni a nyelved hegyéről: groteszk!
Amúgy én már évek óta rajongok egy német úriember muzikális tevékenységéért….szeretném Neked bemutatni:
Az unalmas és rossz reklámok ellen gyűjtök lázadókat Facebookon, csatlakozz hozzám most:
Kövess Facebookon is! Kattints a képre!