Bár még csak február vége van, de valószínű, hogy a 2014-es év egyik legnagyobb marketinges trollkodása a DHL-t dicséri. A márkák sokszor acsarkodnak, így biztosítva egymásnak kölcsönös hírverést, illetve lehetőséget a kreatívoknak, hogy egy kicsit lélegzetet vegyenek. Az autómárkák és a telekommunikációs szektor, továbbá az FMCG részben is kedvelt kicsit megpöckölni a versenytársak orrát.
Az egyik kedvenc „billboard cicaharcról” itt van a galéria, amelyet végül a Bentley fejezett be, amolyan flegma eleganciával:
Még egy apróság a Jaguár és a Mercedes "csirkés-tépkedős" összepattanásáról: ITT!
A mostani poszt témája a trollkodás. Te hogyan oldanád meg, hogy a konkurenciád Téged reklámozzon? A logisztikai iparágban a válasz zseniálisan egyszerű: feladod csomagba….
A többi már önmagért beszél, mint ahogy a videó nézettsége is.
Ha ez tetszett, jelezd nekem egy like formájában! Köszönöm!
Kövess Facebookon is! Kattints a képre!