Karácsony első napja a nagy év végi zabálás marathon második napja is egyben. Emésztőrendszerünk sikoltozását elnyomva, lecsapatjuk a karácsonyi menüt némi alkohollal is, így tökéletesítve a karácsonyi rosszullét fogalmát.
A nagy esti dajdajozás után viszont jön az – idén sem hófödte – másnap, amikor is szépen körbe kell utazni a rokonságot, ahol jön ismét a pálinka-szaloncukor-beigli-töltött káposzta cunami és persze az elhagyhatatlan, arccsipkedés karöltve a fölöttébb nyálas és csattanós puszikkal.
Na már most, képzeld el ezt a helyzetet úgy, hogy sikító módon másnapos vagy. Mit tesz ilyenkor egy talpraesett marketinges? Kihasználja ezt az abszolút gyakori élethelyzetet márkaépítésre!
A Nobuto tészta beindította a céges karácsonyi bulik időszakától kezdve a Kab-U-To nevezetű taxi szolgáltatását. Ezzel az aktivitással egy segítségnyújtó angyal szerepében jelenik meg az igen „beteg” fogyasztók előtt.
Amikor a kedves vendég megrendeli a taxit, akkor egy spéci, kifejezetten a másnaphoz illő „élménycsomag” várja. A csomagban található természetesen egy forró Nobuto leves tésztával, narancslé, fájdalomcsillapító és természetesen egy napszemüveg. Amire a taxi a célhoz ér, addigra már némileg össze tudod magadat legózni, hogy a fa alá már ne rókát, hanem ajándékot rakj.
A szomorú hír, hogy idén csak Londonban működik a szolgáltatás, a jó hír viszont, hogy a márka jövőre terjeszkedni kar. Azt hiszem, hogy az elsők között üdvözölném őket hazánkban.
Ha az elmúlt évek karácsonyi posztjai érdekelnek, akkor kattints ide!
Ha szeretnél még ilyen kifejező és profi kampányokkal találkozni a világból, akkor kövess Facebookon is! Kattints a képre!
A lájkot és a megosztásokat is köszönöm!