Egészen sok kreatív kávés kampányt láthattunk már az utóbbi években. Gondolom, hogy a készítők is bedobnak pár csészével ebből, az életemet meghatározó italból, amire kiugrik egy-egy kampány ötlete. Ezúttal Taiwanból hoztam el egy kisebb, 2000 üzletből álló kávézólánc, a L’ets Café nagy ötletét, amelyet zabáltak ittak a koffeinisták.
Gondolkodott a kávézó, hogy mivel is tudná a monstre, konkurens kávézóláncokat megszorongatni kicsit, na meg persze a forgalmat a tulajdonos könnyeikig feltornászni. A megoldás a kreatív szervírozás. A baristák művészien tudnak ugyan játszani a kemény tejhabbal és szép motívumokat tudnak alkotni, de ezzel az a gond, hogy ha napi több száz kávé megy ki, akkor bizony a barista nyugdíjba, a fáradt vendég pedig arrébb megy a várakozás miatt.
A megoldás a „kávé printer”, amely gyors és az emberi kéznél jóval ügyesebb alkotást készít a latte tetejére, méghozzá egy, a helyben készült mobilos fotód alapján. Gondolj csak bele, hogy a randid első csókja a hölgy kávéjára kreált arcképed habján csattan el, ami (bár rühellem a szóvicceket, de ezt nem hagyom ki) egy valódi habcsók…
Kattints és csatlakozz Facebookon: