Nagyon sokféle prevenciós kampányt láthattál már Te is, amelyekben az volt a közös, hogy az ittas vezetés veszélyeire hívták fel a figyelmet. A másik közös momentum a kifejezetten sokkoló jelleg, aminek a várható eredménye, tehát a célja az az elrettentés.
A számok kevésbé igazolják, hogy a sofőrök komolyan veszik a veszélyt. Minden eszközt bevetnek, mint például a vallást az arra érzékeny kultúrákban illetőleg a potenciális veszélyt agresszív ábrázolását annak érdekében, hogy megmutassák azt, hogy mennyit veszíthetnek. Sok esetben nem csak a saját életükkel játszanak a poharas sofőrök, hanem másokéval is.
A Leo Burnett emberei most tényleg agresszívan próbálták kijózanítani és gondolkodásra bírni egy londoni bár vendégeit, hogy ne gondolják azt, hogy a sörtől nem csak csábítóan táncolni tudnak majd, hanem normálisan vezetni is, és hogy röviditalok javítják a reflexeket.
Ezúttal azonban valóban megáll az ütő az „áldozatokban”, hiszen nem erre számítanak egy illemhelyen...
Kattints és csatlakozz Facebookon: