Beteges egy tavaszunk van idén. Általában ilyenkor már pólóban kergetjük a hideg italokat valami kiülős helyen és maximum a pulóverig jutunk el este. Idén a kabát a menő és reggelente bambulni a saját lélegzetünket, miközben csodálkozunk a dátumra és a kesztyűnkre egyszerre. Éppen ezért tolom ki ezt a kampányt most, hátha behozza végre a napsütéses, jól megérdemelt tavaszt.
A Lipton a „Never Lose Your Cool” szlogennel briefelte le a Stretch nevű ügynökséget azzal a céllal, hogy hozzanak létre egy olyan aktivitást, ahol a szlogen valóban üt.
Az ügynökség megalkotta az első hőre aktiválódó italautomatát, TEA-MOMETER néven, amely nem adja könnyen a jegesre hűtött teákat. A pénzbedobó nyílás helyett egy hőszenzoros érintőképernyő fogadja a szomjas embert. Ahhoz, hogy a hűsítőhöz jusson a szomjazó, bizony meg kell dolgozni, mivel itt a gép diktál, a humán meg ugrál, táncol és minden más pulzusnövelő dolgot művel az ingyen üdítőért!
Szerencsére egy campuson állították fel az automatát és nem egy idősek otthonában, ahol a kampánynak köszönhetően akár kritikus is lehetett volna pulzusszám.
Ha nem elég magas a pulzusod, illetve a testhőmérsékleted, akkor bizony ötleteket ad, hogyan hevülj fel arra a szintre, ahonnan már a Lipton termékei le tudnak hűteni.