Az idei Goldendrum verseny meglehetősen változatosra sikeredett, hiszen volt itt kizárás, kritizált nyertesek, de ami minket a legjobban érint, hogy 5 hazai ügynökség 14(!!) rövidlistás helyett sepert be, ráadásul a DDB Budapest a Rajongószív nevezetű kampányával az innovatív kategóriában egyértelmű győzelmet aratott. Ezúton is gratulálok!:)
A lead ellenére most mégsem ez a kampány kerül sorra, nem egy másik, mégpedig az outdoor kategória győzteséé. A Reckitt Benckiser felkérte a varsói EURO RSCG-t, hogy a Woolite mosóporának készítsen egy outdoor aktivitást. Ez azonban annyira jól sikerült, hogy nevezték is és aztán szépen nyertek is.
A feladat az volt, hogy kifejezzék az üzenet, ami nem más, mint hogy a Woolite visszaadja a ruhák eredeti színét.
A kifejezés eszközeként építettek egy interaktív jelzőt, amiben egy átlátszó, nyomokban színesnek tűnő plexi csövekből font ruha volt látható. A járókelőt megkérték, hogy érintse meg az adott pontot, amikor ezt megtette, akkor festék kezdett áramlani a csövekbe, így a ruha tulajdonképpen visszanyerte a nyomokban látható eredeti színét.
Szerintem ez mindenképpen egy tökéletesen kitalált koncepció és megvalósítás volt abból a szempontból is, hogy ragyogóan és esztétikusan kifejezze a márka ígéretét!