Alapvetően, ha valaki a buszozásra gondol, akkor nem feltétlenül a legkellemesebb képek ugranak be. Én már áztam szét a buszon ülve, félelmetes élmény volt. Az utcán esett az eső, és a buszon is, pedig nem városnéző járaton utaztam…
Összefoglalva, nem a kellemes élmények közé sorolandó a budapesti buszozás, bár olykor valóban izgalmas az utazóközönség miatt vagy éppen a jármű állaga miatt. Nyáron kifejezetten kellemes tud lenni a különböző illataromák keveredése, amit a meleg felszabadít orrmagasságba. Vígjátékba illő jelenet az is, amikor utazok a buszon, 40 fok van, zenét hallgatok, bambulok kifelé a tiszta ablakon és (naná!), hogy mellém áll egy 150 kilós férfi, aki határozottan elutasítja a testápolás összes formáját, főleg a hónalj stiftet és a pokoli dezodort. Nyilván izzad, nyilván a hónaljkutyája nagyobb már, mind egy dán dog. Nyilván fordul a busz és nyilván pont hónaljba kapja a vállam (jobb esetben). Ekkor összeszorított fogakkal elmorzsolok egy könnycseppet, miközben próbálom kikapcsolni az összes érzékszervemet és a különlegesen büdös élménytől vezérelve nem elhajlítani a kapaszkodót.
Számtalan történetet írhatnék még, de most menjünk át a közösségi közlekedés napos oldalára, Dániába!
A reklámot nézve, a fentiek ellenére is kedvet kaptam buszozni, mert az menő, nem hazánkban, hanem Dániában. A kampány célja a közösségi közlekedés volt, hogy az emberek még inkább kedvet kapjanak ehhez a közlekedési formához.
Én még nem láttam hasonlót sem ebben a témakörben. A zene, a buszsofőr, a driftelés, a bullet time, a képvilág együttese valami félelmetesen jól jön ki ebben a majd másfél perces videóban!
Buszozásra fel, persze nem itthon!