Happy Hour. Ha valaki semmit sem tud angolul, ennyit biztosan igen. Valóban boldog óra az, amikor az adott vendéglátó egység kompetens személye kihirdeti az italakciót. Rögtön megjelenik a spórolási érzet az emberben, aminek a lényege a több szesz, kevesebb pénzért. Mindenki jól jár, hiszen a fogyasztó megkapja „ócsóba, okosba” a kívánt italt, a vendéglátósnak még így is marad rajta haszna. Kollektív mosoly ez az óra.
Egyetlen egy gond van az italakcióval, hogy egyszer vége van. Bizonyosan sokan jártak már úgy, hogy éppen lekésték és a szokványos árfolyamon kellett kortyolgatniuk ugyan azt az italt, amit a másik asztalnál kaján vigyorral szopogat egy olyan humán, akinek sikerült időben odaérni. Jöhet a bosszankodás. Ezt, az abszolút életszerű helyzetet vette alapul az új kampányában a Budweiser és a Y&R Ecuador, amikor kitalálta a Budclock nevezetű masinát.
A koncepció egyszerű, mint megvásárolt Budweiser sör után, egy perccel tovább nő az italakció időtartama, így közösségi összefogásként akár egész éjjel is mehet a sörakció. Hát mi ez, ha nem mosoly??? Természetesen nem automata a dolog, hanem a vásárláskor kap az emberünk egy poháralátét, mobilkóddal. Szépen odamegy a géphez, beszkennelteti a kódot és a nagy kijelzőn már fel is pattan még egy perc az addigi időtartamhoz, pluszba!
Tetszik vagy igen?
Éppen most fut a Goldenblog verseny, amiben pofátlanul indultam. Ennek kapcsán leköteleznél, ha egy szavazattal segítenéd azon törekvésemet, hogy minél több emberhez jussanak el ezek a kampányok! Megtennéd? Köszi előre is! Tomi
SZAVAZÁS (képre kattintva is működik)