Életed során buliztál már pólóban, blúzban, ingben, gatyában, szoknyában, bugyiban, boxerban, sapkában, kendőben, sálban, kabátban, atlétában, melltartóban, papucsban, csizmában, félcipőben, zokniban, hajpántban, térdvédőben, maszkban, sminkben, összefirkálva, csillagharcosként, berúgva, delíriumban, táncot imitálva, rohamkatonaként, Tarzanként, sellőlányként, de buliztál már búvársisakban is?
Nyilván vannak olyan „elvetemültek”, akik már igen, de lássuk be, hogy az emberek nagy részének még igencsak újszerű élményt jelentene, főleg, hogy egy víz alatti klubban még hülyének sem néznék.Igen, jól olvastad, víz alatti klub! Tudom, ez alapvetően nem olyan nagy „wasistdas”, de az már igen, hogy plafonig van vízzel töltve, mindenki fürdőruhában és búvársisakban tolja!
Baromira felkavarta a netet a TechnoMarine nevezetű óramárka e reklámja, hiszen konkrétan egy fél város akar(t) kutató expedíciót indítani a Hudson folyó mélyére, hogy megtalálja a valószínűleg most már urbán legendává váló klubbot. A videót látván felszólaltak a rasszisták, hogy miért csak fehér emberek vannak, aztán jöttek hipotézisek, hogy valószínűleg ez a hely csak az elit számára elérhető és szupertitkos. Mégis, tudod mi foglalkoztatta az embereket legjobban a kommunikációs lehetőségeken és az ital szervezetbe való bejuttatásán kívül? A ballaszt. Konkrétan a mosdózás kérdése és a fölösleges bélgázok összeszorított farpofákon való kiengedésének látványossága. Bizony, itt nem maradna titokban, hanem igencsak vizuálisan láthatóvá válna a láthatatlan...
A lényeg az, hogy egy óramárka kreált egy egészen reálisnak nyilvánítható fikciót, amely viharos gyorsasággal tarol a neten. A termék természetesen ott van a karokon, a logó pedig a kulacsokon, de az összképet nézve csak utólag figyeli az ember, hiszen első nézésre, egyből odaképzeli magát.
Ügyes fogás !
U.I.: Lehet, hogy tényleg létezik? Létezni fog? Te elmennél ide bulizni egyet? Sok a kérdés...