Vodka. Számos koktél alapanyaga, aminek a feladata, hogy a koktélba szereplő ízeket kiemelje. Természetesen az oroszok nemzeti itala is, akik fogyasztásnál preferálják a vizespoharat is akár, ellentétben a stampedlis fogyasztókkal. Mindemellett erősen memóriatörlő hatása is van (személyes tapasztalat).
A Smirnoff - mint ahogy sok más márka is – termékének a hatását és előnyét szereti kiemelni, ami esetünkben találó printek formájában nyilvánul meg. Az tény, hogy egy üveg elfogyasztása után az ember hajlamos alternatív valóságot felfedezni, emberek és dolgokat másképp látni. A második üveg esetében megvan az esély, hogy a buli Zacher doktor úr társaságában végződik.
A kérdés adja magát a félreérthető üzenet miatt, ilyenné válunk a vodka által vagy csak a valódi énünket hozza ki, a dolgok mögé látunk vagy csak a vodka gőze által kreált illúziók világába ittuk magunkat?
Egy biztos, hogy a Smirnoff reklámjai el vannak találva, beszédtémát képeznek és megosztják az embereket is.
Ha tetszett, akkor like! Köszönöm!