Az Axe mindig is híres volt a tudatos és következetes kommunikációjáról és az erős pozícionálásáról.
Nekem személy szerint az egyik kedvenc márkám, marketingkommunikáció szempontjából, hiszen kampányaik mindig kreatívak és profi koncepción alapulnak, aminek az eredménye általában a siker. Legutóbb például az angyalos kampány ütött nagyot online és offline egyszerre.
A képen látható az angyalos kampány támogatása gerilla modorban.
Most úgy tűnik, hogy az angyalokat visszaküldik az égbe és a káoszra koncentrálnak. Valóban kaotikus lesz a helyzet, hiszen kísérleti jelleggel (?!) női illatot dobna piacra! Pontosítok, Anarchy néven férfiaknak és nőknek is piacra kerülnek az új illatok. Ezzel duplázhatják a vevőik számát és gondolom rendesen kutatások után döntöttek úgy, hogy egy új piacot, a női illatszerek piacát is "megtámadják". Ennek ellenére mégis bátor lépés, hiszen a női illatok piacán nem kis konkurenciával találják szembe magukat.Ezzel a változtatással abszolút stílszerű a káosz kifejezés, hiszen így már a csábító illat mindkét nemből áradni fog és teljes lesz az anarchia.
Mint minden kampányukat, az "unleash the chaos" nevezetűt is intenzíven kezdik, méghozzá social media vonalon, amit természetesen printek formájában is megtámogatnak!
Facebookon, Twitteren és Youtube-on is követhető és szerkeszthető a történet. Egy digitális képregényről van szó, amit az olvasók írnak! Lényegében a felsorolt oldalakon való hozzászólásokkal alakul a történet, teljesen random módon. Amennyiben a hozzászólásod illeszkedik a story-hoz, akkor Téged is belerajzolnak a történetbe, szereplőként! Igazi web 2.0-ás fogás!
Nekem nagyon tetszik ez a kampány is, és lassan beszállok a történetbe is szerinte. Ha másért nem is, de kíváncsi vagyok arra, hogy valós időben megrajzolnak és belekerül a fejem egy nemzetközi kampányba!
Az alábbiakban látható a TV-s szpot és a printek egy része! Működik!
A kezeket figyeld!