A Heineken idén ünnepli a 140. születésnapját. Ebből az alkalomból készített egy kampányt, amely során akcióba hívja a kreatív és alkotni vágyó elméket! A feladat nem kevesebb, mint az új limitált szériás csomagolás megtervezése, amely kifejezi a márka viszonyát az emberekhez a következő 140 évben.
A versenyzők csak a fél csomagolást tervezhetik meg, amihez a többi hasonló kampánytól különbözően, itt biztosítanak eszközöket is!
Mivel a sörmárka különösen szereti összehozni az embereket, amennyiben kész a műremek, fel kell tölteni a galériába és kiválasztani egy másik alkalmi dizájner munkáját hozzá. Így, együtt születik meg a teljes kinézet. Ezek után a zsűri választja ki, hogy melyik pályamű lesz a nyertes, amelyik a limitált csomagolás formájában kerül a publikum elé.
A teljes leírást és az eszközöket megtalálod itt!