A szavaknak ereje van. Ezt mindenkinek be kell látnia. Nem mindegy, hogy ki, mikor, mit mond. Kegyetlenül meg lehet bántani idegen embereket, de még inkább olyanokat, akik közel állnak hozzánk. Ebből az aspektusból nézve, minden kimondott szó felelősséggel jár. Olykor nagyobbal, olykor kissebbel.
A rossz megfogalmazással rendkívül kellemetlen helyzetekbe kerülhetünk, amiből nem biztos, hogy nyertesként jövünk ki a végén.Jó megfogalmazással nagyon sok mindent el lehet érni, akár egy ügyintézés során, akár egy udvarlás során, akár egy vita csatájában, illetve esetünkben a hirdetések esetében!
Így van ez bármilyen marketing tartalom szövegezésénél is. Figyelembe kell venni a kulturális sajátosságokat, az erkölcsöt, természetesen a helyesírást, a célcsoportnak megfelelő nyelvi stílust, stb.
A legjobb általában, ha a szövegezés többek között ütős, tömör, lényegre törő, érthető és talán kicsit provokatív esetenként!
Röviden tehát egy dolgot sokféleképpen ki lehet fejezni, amelyből kifolyólag a fogadtatás is eltérő lehet!
Ezt kívánta hangsúlyozni a Purplefeather nevű brit cég is a következő videóban!