Rengeteg ember tart kutyát. Szokták is mondani, hogy egy bizonyos idő elteltével a kutya elkezd hasonlítani a gazdájára. A kutyák hűségesek, megvédenek és (majdnem) mindig hazatérnek, ahogy a leghíresebb skót juhász, Lassie.
A Hertz szerette volna megoldani a kedvencek szállítását az autóban, hogy az utazás után is boldogan loholhassanak az eldobott bot után és ne elcsigázva heverésszenek a friss levegőn.
Tekintve, hogy a célcsoportjukban szinte csak egy közös van, mégpedig a kutyaimádat, ezét nagyon nehéz kommunikálni velük. Más az életkor, a szociális jellemzők, társadalomban elfoglalt hely, életstílus, stb.
Gondolkodásuk eredményeképpen leegyszerűsítették az egész folyamatot a csontra.
Stockholm városában rengeteg csontot szórtak szét egy apró cetlivel, bokrokban és lámpaoszlopoknál.
Ennek eredményeképpen a kutya vitte a reklámot a gazdinak! Bravúros!
Igazi gerilla aktivitás ez kérem szépen!