Tajvan. 2011. Csökkenő eladás az óvszerek piacán! Baj van!
Nyilván nem lehet aktivitás nélkül hagyni, hogy a szexuálisan aktív, hormonoktól vezérelt fiatalabb generáció össze-vissza elkapkodjon kisebb betegségeket vágyaik viharának köszönhetően.
Első próbálkozásra megpróbáltak egy hostess promóciót, ami abból állt, hogy két fiatal hölgy kis kosárkával üldözte az utca népét és próbálta nyomkodni a gumit a kezükbe. Ez óránként 23 embernél sikerült is, de nyilván sokkal többel próbálkoztak. Arányaiban ez a módszer nem bizonyult sikeresnek
Tajvanról tudni kell, hogy egy nagyon fejlett, gazdag kultúrával és hagyományokkal rendelkező liberális (!) felfogású ország. A fiatalok sokszor konzultálnak jövendőmondókkal párkapcsolatról, szexuális életről, egészségről. Ennek ellenére nagy általánosságban „nyilvánosan” beszélni a szexről nem igazán bizonyult lehetségesnek.
Miután a fejesek látták, hogy ez a módszer nem fogja az eladási adatokat a progresszív tendencia felé sodorni, fogták a megmaradt pénzt és életre hívták Xerud jósnőt!
Összeraktak több jövendőmondó automatát, amiben Xerud várta, hogy elmondhassa az érdeklődőknek a jövőt! ( Megjegyezném, hogy ha azon gondolkodsz éppen, hogy a Xerud név honnan jött, akkor olvasd visszafelé a Durexet! )
A célcsoportnak megfelelően helyezték el őket, tehát karaoke bárok, night clubok és kocsmák legforgalmasabb részeibe.
Fontos részlet, hogy az automaták nem voltak brandingelve! Amikor az ember kérdezte a jövőjét, akkor a gép kidobott egy gumit és a csomagoláson volt egy mondat, amit a videóban láthatsz!
Annyit mondok, hogy ez a módszer már sikeresebb lett!