Mint ahogy az élet minden területén, így a billboard-ok esetében is megállíthatatlan a fejlődés. Tekintve, hogy a 3D-s technológia lassan a mindennapok részévé válik, így lassacskán a hirdetőtábláknak is el fog terjedni egy új generációja, mégpedig ezzel a technológiával.
Úgy gondolták, hogy a most még koncepciós fázisban lévő 3 dimenziós kivetítést 2012 elején fogják megvalósítani, amikor kijön az új Mini Cooper.
Mellesleg elgondolkodtató, hogy ezzel a technológiával mit és hogyan lehet majd még reklámozni.Természetesen nem arra gondolok, hogy egy nagy rúd sonka fog körbe forogni az M7-es mellett, de mondjuk az új Victoria’s Secret kollekciója már más tészta. A férfi sofőrök esetében még balesetveszélyes is lehet egészen addig, amíg az emberek meg nem szokták ezt az újfajta kivitelezést.
A koncepció így fog kinézni, amennyiben megvalósul: