A Levi’s globális kampánya részeként egy új üzenetet indított el a világban: „ Go Forth”. Ennek szellemiségében olyasmi reklámokat és aktivitásokat követnek el, amelyek nem felelnek meg a klasszikus értelemben vett reklámnak, de az üzenet szellemiségében születnek és hordozzák is azt!
Az érdekesség, hogy ezen aktivitások célcsoportja azon fiatalok, akik nem szeretik a reklámot! Ebből kifolyólag nem is arról szólnak, hogy ebben férfias leszel vagy jobban kiadja a kerek női popsit és hogy a farmer kibírja a hegesztést is, stb.
Ahogy egyre több márkánál megfigyelhető (pl.Ballantine’s celebrates original minds), a Levi’s is rálépett arra az útra,amikor a reklám jelleget egy kicsit a háttérbe szorítják és helyette emlékezetes ötleteket pártolnak illetve valósítanak meg, amikkel természetesen a potenciális fogyasztó tud azonosulni és az élményhez köti a márkát. Természetesen ez az én véleményem!
A kampány részeként különböző „műhelyeket” hoznak létre szerte a világban.
A negyedik műhelyt, (amelyik első Európában) például Berlin belvárosában nyitották meg napjainkban.A cél,hogy Berlint tegyék meg a Európa kulturális központjának!
A Levi’s olyan művészlelkű emberekkel működik együtt ezen kampányában, akik valamiben úttörők és más szemléletet képviselnek, mint az átlag. Sok érdekességet várhatunk még jövőben ezektől a műhelyektől, ahol a helyben verbuvált csapatok kotyvasztják az újabb és újabb extrém ötleteiket a Levi’s üstjében!
Itt van rögtön az első akció a berlini csapattól, amely tulajdonképpen egy bemutatkozás is:
Now is our time!
A werkfilm: