
Az MTV nézettsége (és persze az összes többi zenei csatornáé is) az utóbbi években jelentősen visszaesett, mivel a különböző megosztó oldalakra szinte rögtön felkerülnek a legújabb klipek, sokszor meg már alapvetően oda töltik fel az előadók. Ezeken a fórumokon a tv-vel ellentétben rögtön visszajelzést is kapnak a rajongóktól, tudják terelni őket a közösségi oldalukra, ahol kommunikálnak velük a továbbiakban. Az MTV úgy döntött,hogy a varsói K2 ügynökséggel készítteti ezt az alkalmazást,abból a célból,hogy kommunikálja,hogy ezentúl HD minőségben fog sugározni. Célcsoportnak a 25+ jelölték meg és öt különböző országban próbálták ki: Lengyelország; Németország; Belgium; Ausztrália és Anglia.
Az alkalmazást az "élményalapú alkalmazásokhoz" sorolható be, hasonló koncepciót használt a hotels.com is, amikor szállodáit szerette volna promótálni. Egy korábbi bejegyzésben kipróbálható az is: Utaztasd az arcod és találkozz Dennis Rodmannel! Csinálj saját vírus videót!
A különbség a kettő között például abban nyilvánul meg, hogy itt a fotódat 3D-ben jeleníti meg a karakteren, továbbá, hogy ott helyszínt választhattál, itt meg zenei stílust.
Lényegében 5 műfajt próbálhatsz ki, válaszd ki, amelyik a legjobban passzol hozzád és tedd közzé! Természetesen a blogot is lájkold, ha már ilyen kedves vagy és még az utolsó sorokat is elolvasod, ahelyett, hogy már percek óta egy metál klipben szerepelnél!
Ide kattintva jutsz el a minisite-ra: