Próbáld ki: Write on the sky
Az applikáció leírása:
Az Orange nevezetű nemzetközi szolgáltató alkotta meg ezt alkalmazást, melynek célja, hogy az okostelefonokat népszerűsítse.
Az alkalmazás segítségével írhatunk az égre, akárhova, akármikor!
Kiválasztjuk a Google Maps segítségével azt a helyet, ahova írni szeretnénk ismerősünknek egy 50 karakteres üzenetet (amihez objektumot is csatolhatunk), majd egy email formájában elküldjük Neki a pontos GPS-koordinátákat. Az olvasáshoz szükséges technikai feltételek, hogy Android vagy iPhone OS operációs rendszerrel, továbbá állandó internetkapcsolattal és beépített GPS-vevővel. rendelkezzen a készülék.
Amint letöltjük az alkalmazást a telefonunkra és a megadott koordinátáknál odatartjuk a telefont az ég felé, máris megjelenik előttünk az üzenet, melyet csak mi látunk a telefonon keresztül.
Vélemény:
Alapvetően jó koncepciónak tartom, hogy az eget használták, mint új platform. Ez eltér a megszokottól, aminek a következménye, hogy felfigyelnek rá.
Az alkalmazás segítségével könnyedén meg lehet kedveltetni a telefonok új generációját, az okostelefonokat.
A program kezelése egyszerű volt, felhasználóbarát, a feldolgozási időt 48 órának jelölték meg, de ezen belül is megérkezhet a küldött levél a címzettnek. Amennyiben nem szeretnénk külön regisztrálni, akkor a facebook-os profilunkat is használhatjuk!
Az okostelefonok lényege az alkalmazások végtelen tárháza. Ez egy tökéletes ötlet volt arra, hogy egy újabb előnyét tudja meg a telefontulajdonos annak, hogy mire képesek az újfajta modellek.
Természetesen megnézhetjük, hogy jelenlegi telefonunk kompatibilis-e ezen programmal! Amennyiben nem, abban az esetben az Orange kínálatából választhatunk!
Lehetett kiválasztani sablon szöveget is, de annak ellenére, hogy az alkalmazás két nyelven, tehát angolul és románul elérhető volt, az előre beírt szövegek csak román nyelven voltak elérhetőek, így egy kicsit lokális érzetet keltve, ami összhatás szempontjából számomra negatív hatást keltet.
Összességében, véleményem szerint jól érzékelteti az applikáció a végtelen felhasználási lehetőséget, amelyet az új operációs rendszerek nyújthatnak.
Ezen kívül megfelel az aktuális trendnek, amely felé a márkáknak fejlődniük kell, mégpedig az élményalapú kommunikáció. Ez alatt azt értem, hogy nem elég tudatni a potenciális célcsoporttal, hogy létezik egy brand, hanem a márkaépítés jegyében egy "élményen" keresztül kell elérni Őket. Ez az alkalmazás pedig az emberek közti gesztusok kifejezésének egy igen kreatív módja!