A Volkswagen: Test drive nevezetű hirdetést lényegében felfoghatjuk a XXI. század "matchboxozásának" is, annyi különbséggel, hogy a kisautóval azért a lehetőségek tárházat meríthettük ki és bőszen karambolozhattunk a haverok kisautóival.Az tény,hogy még a legjobb matchbox sem volt képes azokra a funkciókra, amelyet a Volkswagen "matchbox-ok" már tudnak.
A cél: Bemutatni a Volkswagen új funkcióit,amelyekkel még biztonságosabb lehet a vezetés!
A koncepció: Egy újsághirdetés, amin történetesen egy útszakasz van egy kellemes kanyarral + egy "okostelefon", amit a végsőkig lehet terhelni alkalmazások tömegével.
A kettőt együtt használva ki is jön a Volkswagen ötlete,hogy érezd az új funkciót létfontosságát és közben még élvezd is,hogy információ szerzel.
Sokáig játszani az érszűkületeseknek nem ajánlott, hiszen hamar bezsibbad azért az ember karja,ha belemerül a játékba!