Halloween. Az ünnep, ami egy kelta hagyományból kelt életre, több ünnepet is magába foglalva, mint például a keresztény vallásból ismert halottak napját. Napjainkra az egész világon elterjedt, népszerűsége töretlen.
Ez az egyetlen olyan ünnep, amikor bárkivé átváltozhatunk, és amikor láthatjuk, mondjuk Piroskát és a farkast – a mesével ellentétben - összekavarni a táncparketten vagy zombikat dülöngélni a tequilától és boszorkányokat flörtölni Frankenstein szörnyével.
Ahogy az emberek, úgy a márkák is várják ez az ünnepet, - csak úgy, mint a nagyobb eseményeket év közben -, hiszen ilyenkor nagyobb figyelem irányul egy helyre, amit ügyesen felhasználhatnak a márkaépítésre, tematikus reklámok formájában. Ilyenkor nem feltétlen az a főcél, hogy termékeiket és szolgáltatásaikat a legtökéletesebb valójukban mutassák, hanem, hogy elkapják az aktualitás hullámát és ezáltal a koncentrált figyelmet!
Ezúttal a Burger King kóstolta fel a Mekit. Halloween kedvéért "Caspernek álcázták" az Burger Kinget, és szépen rámaszekolták a Meki logóját. Egy tábla is fogadta a vásárlókat, miszerint nem kell megijedni, odabent még mindig a régi burgerek sülnek, de a biztonság kedvéért a dobozokat is átalakították a szivatás jegyében. Hát van annál szebb, mint amikor két márka cicaharcol egymással?
A világ legjobb és legelegánsabb beszólása egy autóreklámnak volt, amit évek óta a kedvencem. Kattints IDE!
Ha pedig nem akarsz lemaradni a hasonló posztokról, akkor csatlakozz Facebookon!
Fodor Tamás 6+ éve foglalkozom közösségi médiával, a „digitális Darwinizmus Y generációs és a gyakorlati szociálpszichológia híve”. |