Eljött az érzelmi hullámok ideje, amire a márkák is kifejezetten készülnek, hiszen a vásárlások (a hiedelmekkel ellentétben) nagyobb részben érzelmi alapon történnek. Az utóbbi évben a John Lewis brit áruházlánc volt a karácsonyi zászlóshajó a szeretet tengerén…eddig?
Spanyolországban 1812 óta létezik az a nemzeti hagyomány, amely szerint a karácsonyi lottószelvényt megosztják a családtagokkal és a kollégákkal, ergo csoportosan lottóznak és osztoznak.
Erre a hagyományra építve idén a spanyol nemzeti lottó és a Leo Burnett – két szieszta – között összeraktak egy olyan három és fél perces érzelemcsomagot (Pixar-stílusban), amelyre a britek okkal fanyaloghatnak.
Ismerd meg Justino Vigilante, a magányos éjszakai biztonsági őr történetét. A története egyszerű. Justino egy „lélekcsupor” ember, aki éjjelente egy próbababagyárban dolgozik. Műszakja alatt szeret örömet okozó meglepetéseket kreálni a bábukkal a gyár dolgozóinak, akikkel sosem találkozott még.
Zsepit elő, szeretett ember magad mellé és indulhat is a videó.
Ha szíved aortáit is átjárta a szeretet, ami a megosztás illeti, akkor tedd meg ezzel a bejegyzéssel is!
Muchas gracias