Kóbor kutyák mindenhol vannak, ahol felelőtlen emberek. A menhelyek tele vannak, az alapítványok financiális gondokkal küzdenek, az önkéntesek mentenek, az orvosok altatnak, egy márka pedig besegít.
Bár a törökökről annál is ritkábban lehet lenni a marketing témakörében, de most ezzel az aktivitással bekerültek a jogosan kikerülő posztjaim közé.
Alapvetően a kóbor kutyák ellátásának problémájából indultak ki, kombinálva az újrahasznosítás problémakörével és azzal a ténnyel, hogy csak Isztambulban több, mint 150 000 kóbor kutya él az utcákon. Ahogy szokták mondani, két legyet ütöttek egy csapásra egy automata formájában a fentiekben felsoroltakkal kapcsolatban.
A történet egyszerű, ha a megmaradt vizedet beöntöd a gépbe, akkor azt megkapja az itatóba az állat, ha pedig be is dobod, akkor pedig állateledelt kapnak a jószágok.
Nagy pacsi a törököknek, remélem, hogy ilyen szintű kreativitással még sokszor írhatok róluk!
Várlak a Facebookon, hasonló kampányokkal (kattints a képre)!
Kövess Facebookon is! Kattints a képre!