A kiterjesztett valóság technológiája – ahogy a nevében is szerepel – a valóságot terjeszti ki digitális úton és képzelet szabta határokkal. A technológia villám gyorsan terjedt el anno és előszeretettel használták a nagy márkák is kampányaik során. Egy időben aztán eltűnni látszott, de most visszatért!
Ennek a technológiának köszönhetően megjelent például egy T-rex egy pláza közepén, angyalok zuhantak le, illetve Mickey Mouse varázsolhatott New York közepén.
A Pepsi Max ezúttal tényleg megpróbálta az Oxford street egyik buszmegállójában kihozni a maximumot a technikából, a frászt pedig az emberekből. A rémisztgetés és megdöbbentés különböző variációi következnek:
Ilyen az, amikor beléd csapódik egy meteor

Ilyen az, amikor végignézed, ahogy egy csáp elragad egy békés járókelőt

Ilyen az, amikor szemezel egy feléd közeledő tigrissel

Ilyen pedig az, amikor élvezed a kamerát

Ez pedig a videó, amit meg kell nézned
Várlak a Facebookon, hasonló kampányokkal!
Kövess Facebookon is! Kattints a képre!

