Azt tartja egy mondás, hogy csinos nővel, kisgyerekkel és/vagy állattal mindent el lehet adni. Jó pár reklámot is láthatunk, amelyek bizonyítják ezt. A hamburgeresek miért veszik meg kilóra a világsztár csajokat? Mert bejön. Miért egy kölyökkutya adja el a sört? Mert bejön.
Ha megnézzük ennek a jelenségnek a pszichológiai hátterét, akkor az egész a pozitív befogadói közeg megteremtéséről szól. Ez kicsit olyan, mint a tartalom marketing esetében a közösségi médiában, tehát hogy nem feltétlen a termékről posztolsz képet, hanem valami olyanról, amely tetszést és egyben elköteleződést vált ki a közönségedben, ugyan akkor beleírod a posztba a terméked előnyeit és linkelsz is szépen. Beágyazott üzenet, ahogy hívni szoktam. Ez is egy stratégiai elem a sok közül.
Ebben az esetben nem szeretnék hosszú posztot (pedig bőven lehetne), ezért először két példát mutatok a leadben leírtak alátámasztására, majd pedig alul találsz egy videót arról, hogy milyen lenne, ha a nőket férfiak helyettesítenék a reklámokban!
„A” jelű bizonyíték arra, hogy kölyökkutyának van helye a sörös reklámban:
A Budweiser 2014-es Super Bowl reklámja (Puppy love)
„B” jelű bizonyíték arra, hogy jó csajnak van helye a hamburgeres reklámban:
Kate Upton combfixben hamburert majszol a kocsiban
Most pedig csináljunk egy csavart és nézzük meg, hogy mi lenne akkor, ha nők helyett férfiak lennének a reklámokban!
Véleményeket jöhetnek a poszt alá, illetve Facebookra is, ahol a lázadókat is várom:
Kövess Facebookon is! Kattints a képre!