A Valentin napokon általában sok márkának gyűjtöttem össze, az erősen szelektált, valóban kreatív reklámokból álló gyűjteményét. Idén kivételt teszek és magára a blogra csak ez az egy bejegyzés kerül a témával kapcsolatban! A kérdés az, hogy valóban ez lesz a legmeghatóbb reklám az idei Bálint napra?
A Valentin napot sokan úgy értelmezik, mint egy, az USA-ból átvett „marketinges ünnepet”, amely név alatt tulajdonképpen a virágosokon át az összes márka és vállalkozás tapsol. Párhuzamot vonva, a Karácsony ellen lázódók osztják a Valentin nap elleni lázadók véleményét (pro és contra): nem csak egy nap szól a szeretetről! Tény, de a másik tábor szerint meg: mindegyik nap arról szól, de az az egy még jobban. Akkor meg főleg nincs mit tenni, ha a másik fél tartja, onnantól érzelmi tét és bizony vásárlás van, elv ide vagy oda.
A lényeg, hogy a főleg nőkre fókuszáló brandek igazán erősek már az idei év első negyedévében is. Gondoljunk csak az előző posztjaim egyikére, amiben a Pantene, a nők munkahelyei egyenlőségének kérdését feszegette és még Sheryl Sandberg a Facebook operatív igazgatója is kiposztolta a saját profiljára.
A Schwarzkopf is ráült erre az irányra és ugyan arra a koncepcióra alapulva kreálta ezt a (nem is annyira) reklámot. Szintén az érzelmekre hat, nincs is megjelenítve közvetlenül a termék, végtelen nyugalmat árasztó hangulat és pont elég monológ a kellemes váltakozó vágások alatt.
A csattanó a végén van, de az üzenetet már most elárulom: „a szerelem tesz gyönyörűvé”
Hangot be és zsebkendőt elő:
Ha ez tetszett, jelezd nekem egy like formájában! Köszönöm!
Kövess Facebookon is! Kattints a képre!