Az utóbbi években nagyon nagy népszerűségnek örvendenek a vírusvideók. Ez nem is csoda, hiszen alapvetően rengeteg elérést produkálnák, sokszor jelképes költségvetésből (nem számítva a háttérben rejtőzködő „terjesztési rendszert”). A második, a közösségi média hálózatok - szinte - havi születése, amelyek ismételten nagy platformot szolgáltatnak a terjedéshez. Ahogy a neve is jelzi, minden felületet megfertőz, hiszen a regisztráltak adják tovább, mint egy „virtuális náthát”.
Ezt a műfajt különösen a horrorfilmek készítői szeretik a promóció során, hiszen a film műfajának egyik jellemzője azonos a videók terjedésének egyik kulcsával, ami nem más, mint a meghökkentés.
A közeli múltban is posztoltam már egy Carrie című horrorfilm vírusvideóját, amelyben felbőszítenek egy átlagosnak tűnő lányt, aki telekinetikus erejével megoldja a szituációt és már jöhet is a megdöbbent arcok tömkelege.
Esetünkben a Devil’s Due című film promóciójaként készítették a videót, amely január 17-én debütál Amerikában. A story annyi, hogy egy friss házaspár egy rendkívül különös nászút után, egy előre be nem tervezett terhesség közepén találják magukat. A leendő apa, miközben mindig kéznél lévő kamerájával mindent megörökít az utókor számára, egyre furcsábbnak találja terhes felesége egyre elképesztőbb és baljóslatúbb viselkedését, amelyet idővel már nem lehet a másállapot számlájára írni, akárhogy is nézzük.
Az biztos, hogy ezt a baba nem tartozik azon szériában, amely majdnem minden ember megjelenik átlagosan 5-10 percenként egy ismerős kismama által
Félelem ide vagy oda, egy-két résznél felröhögtem.
Íme, a "szépség" és a sátáni üvöltés!
Szép álmokat kívánok!
Ha szeretnél még ilyen kifejező és profi kampányokkal találkozni a világból, akkor kövess Facebookon is! Kattints a képre!
A lájkot és a megosztásokat is köszönöm!