"Ha a férfi igényes, akkor a nő hiú". Ha a férfi meggyőző, akkor a nő tolakodó". A férfiak és a nők megítélése – az emancipáció ellenére – még napjainkban is merőben eltérő. Bár számos vezető pozícióban lévő hölgy létezik, még is másképpen ítélik meg őket egyesek.
A Fülöp-szigeteki Pantene és a BBDO közös produktumaként született meg ez a valós, vitaindító témát bemutató kampány, amely nem a termékelőnyökre helyezi a tónust, hanem a márkát egy megértő és támogató „társként” tünteti fel az érzékletes, mégis finoman tálalt probléma vázolása során. A dalválasztás sem lehetne jobb, mivel Gary Jules: Mad world című zenéje kellően funkcionál, mint hangulatfestő zene.
A spot virális terjedését, ha nem is elkezdte, de nagyban támogatta az is, hogy Sheryl Sandberg a Facebook operatív igazgatója is kiposztolta a saját profiljára. Sheryl a közeli múltban adta ki a könyvét, Dobd be magad! címmel, ami a női mivolt – család – karrier háromszögét taglalja, a karriert befutó nők szemén keresztül.
A kampány Amerikában kiugróan produkált
A nemi elfogultság valós probléma, a megbecsülés eltérő mértékét mind a két nem beismeri a legújabb kutatások alapján is. Ezek alapján nem csodálkozom, hogy szépen elindult a viralitás útján a videó, viszont azon fölöttébb, hogy itthon egyetlen egy általam ismert digitális médium sem foglalkozott vele?!?!?!
U.I.: Ragyogjatok Hölgyeim!
Ha szeretnél még ilyen kifejező és profi kampányokkal találkozni a világból, akkor kövess Facebookon is! Kattints a képre!
A lájkot és a megosztásokat is köszönöm!