Sok férfit alapvetően frusztrál, amikor a természet másokat is szólít ugyan arra az illemhelyre. Ennek gyakorlati megnyilvánulása az elsőre bamba, másodjára frusztrált fejjel való „dákóbámulás”, hiszen nem folyik az almalé, pedig kellene. Nem kell ragozni, sokaknak így nem megy. A kérdés az, hogy ha pár csinos csaj vagy ne adj Isten, egy meleg motoros direktben vizslatna a dologvégzés közben, akkor vajon mit szólnának az említett típusú férfiemberek? Igen, a lámpaláz a kifejezés, ami passzol ide.
Az LG pazarul szokta kifejezni legfőbb erősségét és egyben üzenetét, hogy a készülékeik nem hogy HD minőségűek, hanem az életnél is életszerűbb képet adnak. Erre szolgál példának egy régebbi aktivitásuk, amikor a lift beszakadt az emberek alatt!
Visszatérve a jelenbe, most dobják piacra a LG IPS 21:9 UltraWide monitort, amelynek képe vetekszik a valósággal. Ezt bizonyítva egy férfi WC-ben lefolytattak – amolyan kandikamerás bevérzéssel - egy pszichofizikai tesztet, amely során a fentiekben említett életmomentum volt a középpontban, de a lényeg az új monitor képvilága.
Íme, a reakciók:
Üvölts velem a reklámzajban: Facebook
Fodor Tamás Founder, Off-beat blog, ArvaliCom - közösségi média szakértő 6+ éve foglalkozik közösségi médiával, a „digitális Darwinizmus Y generációs és a gyakorlati szociálpszichológia híve”. Az Off-beat! blog alapítója, amely lázadó, szokatlan, innovatív és a konvenciókkal szembe menő marketingkommunikációs megoldásokkal foglalkozik. Több ismert és nemzetközi márka közösségi média kommunikációjáért felel. Publikációi során a tartalommarketingre úgy tekint, mint a modern udvarlásra egy digitális korban. |