A szép mosoly, a kellemes és nyerő megjelenés egyik elengedhetetlen tartozéka és az ápoltság bizonyítéka is egyben. Rengeteg fogkrém versenyzik egymással, mindegyik ugyan azt ígéri, csak éppen sokkal jobban, mint a versenytársak. Ez teljesen jó, csak általában a reklámmal kapcsolatos koncepcióik mégis megegyeznek, nagyon.
A klasszikus fogkrém reklám felépítése borzalmasan egyszerű. Keríteni kell egy értelmesebb arcszerkezettel bíró Dr. X-et, aki a hitelességet jelenti és félmosollyal az arcán, a kamerába nézve elmagyarázza, hogy XY márka teljesen más, mint a többi, mert ettől visszanő a kihullott fogad is, meg hófehér is lesz, mivel egy teljesen új, speciális hatóanyagot tartalmaz, amit a NASA hozott egy nagy fogalakú bolygóról. Ezek után jön egy high-tech képvilág, ahol belelátsz a fogazatba és látod, hogyan működik a csodaszer. A reklám végén ismét megjelenik a hiteles doki, aki már barátságosabban mosolyog a kamerába és még egy utolsó ajánló mozdulattal zárja a remekművet.
Ilyet már láttál ezerszer, nem? A brazilok megunták ezt a szokványos kivitelezést és most először a világon megcsinálták a láthatatlan tesztet. Igen, most nem két fogsor közül kell eldönteni, hogy melyik pompázik fehérebb árnyalatban. Most érezni kell a hatást, intimebb formában
A jó fogkrém ugyebár nem csak fehér mosolyt garantál, hanem friss, üde lehetet is. A Close Up nevezetű márka erre ment rá a tesztje során.
Az irritáló „kísérletvezető” csajt leszámítva, kellemesen intimre és ötletesre vették a formát a kivitelezés során csak úgy, mint a „spontán” ott lévő fiatalok castingján…
A feladat nagyon egyszerű volt, hiszen a vállalkozó kedvű fiataloknak annyi volt a dolguk, hogy megcsókolják az alanyokat, akik más-más fogkrémmel mostak fogat, majd megállapítsák, kinek volt jobb a szájíze. Korrekt nyálazás ment itt, de a sikeres kísérletért bevállalták ezek a hősök!