A világon rengeteg márka költ eszméletlen összegeket évente arra, hogy minél többen lássák kampányaikat. A cél, hogy a lehető legtöbb ember találkozzon vele a célcsoportjukból. A Lynx (nálunk AXE) most ennek pontosan az ellentétjét csinálta meg Ausztráliában.
Egy egész házat beokosítottak a kampány keretein belül. Simán elmegy mellette az ember, annyira átlagosnak néz ki. A csavar akkor jön, amikor a gyanútlan járókelő megkapja a polarizált lencsékkel ellátott, spéci szemüvegét, amelyen keresztül rögtön láthatóvá válik a láthatatlan! Ehhez a világon elsőként elkövetett kampányhoz, speciális LCD kijelzőket használtak, amikkel az ablakokat helyettesítették.
Az AXE/Lynx esetében a tartalmon nem lepődünk meg, hiszen láthatunk itt plafonig érő vízben úszkáló kutyán át a szerelem oltárán éppen áldozni készülő szerelmes párig mindent.
Kifejezetten szeretem ezt a márkát, mivel mindig elsőként élnek az innovatív technológiák lehetőségével és ez szerintem baromi fontos és nem mellékesen hatásos, az egyedisége miatt. Itt hozzá kívánom fűzni, hogy a láthatatlanság témakörében azért a Mercedes is okoskodott már egy láthatatlan autó formájában!
A Lynx ezen kívül az elsők között élt az AR (kiterjesztett valóság) eszközével is, az angyalos kampányuk keretén belül. Ezt a korábban is nagy sikernek örvendő posztot meg tudod nézni itt!
Röviden? Ismét nem csalódtam ebben a márkában. Működik!