A világmárkák évente több milliód dollárt költenek termékmegjelenítésre Tv műsorokban, filmekben.
Olykor elegánsan becsempészik, olykor premier plánba mutatják be a terméket. Valamikor észrevesszük, valamikor pedig egyáltalán nem, mert a film hangulata és cselekménye teljes egészében lefoglal minket.
A James Bond – Casino Royal című filmben például azon kívül, hogy Daniel Craig debütál, és mindenkit rommá ver, rendesen fel van vértezve a márkák által biztosított termékekkel.
Számomra ebben a filmben van a filmtörténelem legrövidebb és legnagyobb dupla reklámja, amit két nagy múltú presztízsmárka tudhat magáénak. A jelenetben Bond, James Bond éppen utazik az aktuális rész hősnőjével és a csipkelődés közepette semmi mást nem tesznek, csak éppen... Ááá, inkább nézd meg, úgy az igazi! :)
Ha tetszett a poszt, akkor lájk és/vagy megosztás! Köszönöm!