A Cannes Lions zsűrije általt is „lájkolt” új csomagolást mutatta be a Heineken Milánóban. Az újfajta csomagolás neve STR, melynek sajátossága, hogy világít a sötétben.
Természetesen nem lehet csak úgy szimplán piacra dobni az új generációs palackokat, meg is kell adni a módját! A Heineken sok más nagy márkával egyetemben pártolja az technológiai innovációt és hisz abban, hogy élményt kell nyújtani az embereknek aktivitásai során, amelyet összekötnek emlékeikben a márkával. Ez a fajta marketingkommunikáció hatásos jelen pillanatban és a jövőre nézve is egyaránt.
Ebből a felfogásból kiindulva fel is kérte a Minivegas nevű céget, hogy az új csomagolással kapcsolatban kreáljon a bemutató bulira valami egyedit. Ez az egyedi megoldás lett az interaktív tükör, amelyre fénnyel festhetnek a meghívottak, az ecset pedig a saját testük!
Nagyon passzolt látványvilágra az STR palack lényegéhez, és természetesen a vendégeket is szórakoztatta nem kis mértékben!
Nézd meg, hogy szórakoztak a vendégek a Heineken partyn!
Szerintem működik!