Crans-Montana, Svájc. Síközpont. Nehéz gazdasági időket élünk világszerte. Még mindig, és ki tudja, hogy még meddig… Ez pedig kihatással van a sportokra is többek közt, így a síparadicsomok bevételeire is.
A lényeg, hogy ez a svájci síközpont úgy döntött, hogy fellendíti a forgalmát. Ehhez felkérték a No.10 nevezetű ügynökséget, hogy találjanak valami megoldást és rugaszkodjanak el a konvencionális megoldásoktól.
Az ügynökség pofonegyszerűen kezdett neki ennek a buzz kampánynak, fogott pár kavicsot és lefújták aranyszínűre, majd elrejtették a környéken található patakokban, folyókban.
Kreáltak egy kamu német turistát, aki talált egy aranyrögöt és ezt természetesen neten is publikálta abban a pillanatban. Ezek után a hír életrekelt, felkapták a médiumok és természetesen az emberek is. A gépezet beindult. Hogy még intenzívebbé tegyék a buzz kampányt, meghívták a legnagyobb - ebben a témában - író bloggereket egy valódi hétvégére, ahol a feladatuk az volt a vendéglátásért cserébe, hogy táplálják a fake hírt! Megdolgoztak a kényelmükért!
Nézzétek meg a videóban a buzz erejét és hatását! Működik!