Biztos Veled is volt már olyan, hogy kaptál ígéretet arra, hogy a kollégád vagy haverod majd meghív egy sörre. Ez idáig szép is, de ez nem következett be végül illetve jóhiszeműen azt is mondhatnám, hogy nem maradt el, csak éppen pár évet csúszik. Biztos így van, hiszen idő kell hozzá, hogy egy sör rendesen, fogyaszthatóra lehűljön.
A legendás Miami Ad School két diákja (Otilia Dobrea és Glen Hansen) kidolgozott egy koncepciót erre az esetre is a Heineken márkajelzésével!
A BFF, tehát a Beer For Friends esetében összekapcsolták a Foursquare-t és a Facebook-ot.
A működésének lényege, hogy fizethetik a sörödet anélkül, hogy ott lennének Veled. Így tulajdonképpen, ha a társaság annyira nem számít, akkor ahogy becsekkolsz a helyre, a pultos kap egy értesítést, hogy bizony Neked pattintania kell egy jéghideg Heinekent, amit már fizettek előre a Foursquare-n keresztül.
Ez jól jöhet akkor, ha mondjuk valaki nem tud megjelenni egy születésnapi bulin, de a gesztus vezérli a kompenzálásra, így mégis felköszönthet a világ bármely részéről.
A koccintás kérdése ezzel nincs megoldva, de úgy gondolom, hogy azért ez működik!