A Stihl szó szerint támadást indított legújabb spotjában az online világ ellen.
Lássuk be, hogy amikor a közösségi oldalak felkeltek, mint fiú a nem tervezett lány ágyában, akkor valami elkezdődött. Senki sem mondta volna meg akkor, hogy ekkora méretűvé fog dagadni és a mindennapjaink részét fogják képezni ezek a bizonyos oldalak. Amerikában már pár éve be is jegyezték a facebook-függőséget! Rendesen tünetekkel rendelkezdő, ezáltal pedig diagnosztizálható mentálhigiénés betegség. Nem vicc!
Amúgy, annyira nem is nehéz elképzelni, hiszen ha egy kicsit magunkba nézünk, akkor észrevesszük, hogy a napi rutinunk részévé vált az, hogy megnézzük, hogy mi a nagy helyzet a hírfolyamunkban.
Reggel felkelünk és a csipával való viaskodás közben már pötyögjük is be a jelszavunkat a kék-fehér felületre, hogy megnézzük, ki mennyire csapta szét magát tegnap, hogy XY ismerősünk hogy lett a Facebook óta gasztrofotós illetve, hogy az ismerős kiskutyája megmozdult és ezért született róla egy 1432db képes album.
Természetesen ezt a felsorolást folytathatnám még bőven. Meg is fogom tenni, de nem most!
Igen, alapszintű függőséget rengeteg embernél figyelhetünk meg, amire a kedvezményes konstrukcióval ellátott mobil előfizetések még jobban rásegítenek, hiszen így már a természet lágy ölén is tudja publikálni a bogarak mozgáskultúráját. Ez nem gond egészen addig, amíg nem ez határoz meg minket. Mondom, tiszta függőség.
A Stihl egészen hangulatosra megcsinálta ezt a slow motion videót, amiben a pixelek is főszereplők, de mégsem érzem, hogy ez a márkáról kommunikálni akármit is.
Lehet, hogy azt jelenti, hogy ne ülj a gép előtt, hanem azonnal menjél ki a kertbe fűrészelni valamit?
Inkább tudnám egy figyelemfelkeltő videónak titulálni, hogy azért néha szakadjunk ki a cyber-világból és csináljunk valami offline tevékenységet, tehát a szörfözés ne azt jelentse, hogy oldalakon át kattintgatunk a végtagdeformitás fázisáig, miközben egy alternatív világban éljük át a „kalandokat”...