A kreativitás csodálatos dolog, bárkiben benne lehet és nem kell hozzá szinte semmi. Kreatívnak az élet minden területén lehet lenni, társadalmi státusztól, anyagi helyzettől és életkörülményektől függetlenül. Az ötlet, mint egy villám belecsap az ember agyába, a szürke állomány szinte lángol. Azonban az még önmagában kevés, hogy az ember felkiált, hogy „heuréka”! Az ötlet olyan, mint egy gyermek. Gondozni és fejleszteni kell, olykor pedig megvédeni, ha támadás éri. A koncepciónk megihlethet másokat is, így születhet meg az ötlet „testvére”!
Egy ötlet viszontagságos élete (agresszív videó)
2011.08.11. 11:51
Ahogy az ötlet fejlődik, úgy kell egyre több nehézséggel szembenéznie, mint például a megvalósítás során felmerülő akadályok, vagy az ötlet sikeressége illetve bukása. Az ötletet hiába tartjuk briliánsnak, ha a gyakorlati életben megbukik.
Ha marketingesként foglalunk helyet az élet körforgásában, úgy alapvető „munkaeszközünk” a kreativitás.
A marketingben és a vendéglátásban az a közös, hogy mindig a vendég, tehát az ügyfél az első. Kidolgozhatsz bármilyen ötletet, ha már cégen belül elgáncsolják, illetve, ha nem kompatibilis az ügyfél elképzelésével.
Aki viszont igényesen kidolgozza és megfelelően prezentálja az ötletét, annak nem is annyira nehéz az érvényesülés, persze a bukás kockázata mindig fejünk felett lebeg. Elfogadott tény, hogy az ördög, mindig a részletekben lakozik!
A következő videóban egy fiatal lányt látunk, ahogy rátalál az ihlet. .Meglehetősen agresszív videó következik arról, hogy az embernek mennyi akadályt kell leküzdenie a saját ötlete érvényesítésének érdekében.