A Mikulás keményen vereti a parton:
A Pepsi és a Coca-Cola szinte időtlen idők óta feszülnek egymásnak az üdítőitalok piacán!
A Télapó lebukott! Nem lojális,viszont nyáron tud veretni a parton
Ebben a reklámban a Pepsi úgy gondolta, hogy a Cola emblematikus figurájával mutat egy fityiszt az óriásmárkának! Hozzá kell még tennem,hogy egyes híresztelések szerint a Coca-Cola alkotta még az 1900-as évek elején a Mikulás-mítosz ezen manifesztációját,tehát a jelenlegi kinézetét!
Erre a Coca-Cola büszke is, ezért gondolhatta a Pepsi, hogy ez lesz az optimális választás, ha már beszólnak. Kellemes, aranyos, de semmi több…
Tekintve a korosztályos különbséget és a számok szerinti (tehát a fogyasztói adatokat) minőségi differenciát, a Pepsinek el kellett fogadni a "másodhegedűs" szerepét, mert bármennyi színészt/énekesnőt vagy éppen akkor gólt lövő focistát vesz meg, a Cola marad a nagy tesó!
Ha nem működik a lájk vagy visszadobja,akkor használjátok a megosztást! Az oldalt el ne felejtsétek lájkolni! Köszönöm!:)